۳ پاسخ

اره من تا 7روز روزی 1دونه به دستور دکتر خوردم
چون سرما خورده شده بودم

اره ولی شیرت کم‌میشع حتما مایعات زیاد بخور ‌و‌قرص یا قطره شیر افزا هم مصرف کن

اره میشه

سوال های مرتبط

مامان میران و توراهی مامان میران و توراهی ۷ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی