۶ پاسخ

دل و قلوه گوسفند بخوره گاو نه

شیر خودتو میدی ،؟؟اگه شیرخودتو میدی باید خودتم رعایت کنی چیزهای نفخ دار اصلاا نخووری ...چون پسرم هس برا بیضه هاش ضرر داره باد داره.من خودم ۴۰ روز هیچی باد دار نخوردم پسرم خوب بود

یه کم ماساژ بده با روغن زیتون

چنتا خرما له کن بزار رو شکمو پهلواش قشنگ خودت کیسش کن کلشو بگیره یا پنبه

خوب میشه عادیه خودتم چیزای نفاخ نخور

دو سه قاشق بهش نبات داغ بده تا بادش تخلیه بشه بچه گناه داره

من زیاد تجربه ندارم اما میدونم چیزای نفاخ نباید بخوری

عزیزم رعایت کن چیزای نفاخ نخور

سوال های مرتبط