برای بچه هاتون لباس عید چی خریدین؟

۱۲ پاسخ

هنوز هیچی فک میکنم زوده

به نام خدا
فعلا هیچی

توخونه ای ۳ دست خریدم کفشم دوجفت اما بیرونی هنوهیچ

لیام 7 مهر تولدش بود
براش هودی شلوار خریدم که عکاسی کنه دیگه هیچ جا نپوشیده فقط 2ساعت تنش بود
چون کلا براش لباس های لش میخرم کاملا سایز هست
فقط لباس خونه خریدم 4دست

نرفتی دورس ببینی؟

نخریدم هنوز

هنوز هیچی

هیچی فعلا

هنو زوده

یه بیلر جین و یه دست سه تیکه جین

هنوز زوده

شلوار جین ی تیشرت وپیراهن برا رو تیشرت

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری