خانما از کجا بفهمیم بچمون چند تا سهمیه دارع؟

۵ پاسخ

سهمیه شیر منظورته بدو تولد تا 6ماهگی 10تا از 6ماه تا یکسال 8تا

۸تا تو این سن

من ک تاالان ۱۰ تایی گرفتم

اگه منظورتون سهمیه شیره از دارو خونه بپرسین تا ۶ ماه ۱۰ دونه بعدش ۸ یا ۶ تا فک کنم باشه

سهمیه چی

سوال های مرتبط

مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی