از کجا بفهمیم شیر خشک خراب شده

۳ پاسخ

تا یک ماه که فرصت هست استفادع کرد،اما من شیر درست میکنم اگر بمونه باز بخوام همونو بدم مزه میکنم اگر ترش باشه خرابه

یک هفته بعد از باز شدن در شیرخشک باید بریزیش برخ

تا یه ماه وقت دارع

سوال های مرتبط

مامان محمد کیان مامان محمد کیان ۱۷ ماهگی
مامان مامان نویان مامان مامان نویان ۱۶ ماهگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان عسلچه🍯 مامان عسلچه🍯 ۱۳ ماهگی