۲ پاسخ

باید ته شیشه یکم اضافه بیاد و دیگه نخواد بخوره. دختر من دهنشو می‌بست یا غر غر می‌کنه و نمیخوره

وقتی دیگه دهنشو سفت کرد سرشو برگردون یعنی بسشه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان مامان نویان مامان مامان نویان ۱۶ ماهگی