۵ پاسخ

نه گلم خوبه نسبت به وزن تولد. پسر من ۲۳۰۰ بود دو ماهگی ۴۸۰۰ شد دکترش کلی دعوام کرد گفت زیادی بهش شیر دادی
بهداشت سرشون نمیشه گوش نده

ماه چهارم باید دوبرابر وزن تولدشون بشن
چرا گفته کمه
خوبه که
دکتر به من گفت ماهی ۸۰۰ گرم مجازه اضافه کنه

هر دو دخترت با هم ۲۲۰۰ هستن یا هر کدومش

چندوقتشونه

به منم گفتن رشدش کمه نگران نباش بهداشت میگه اگع کمه اسممونو بده دولت کالایه تغذیه بدن

سوال های مرتبط