خانما صدک ۷۳ یعنی چه؟

۱۳ پاسخ

دهکش کم 33درصد هست باید بالای پنجاه باشه

یعنی مثلا اگه ۱۰۰۰تا جنین هم هفته شما باشه
نی نی شما از ۷۳۰تا جنین تپل تر
از ۲۷۰تا کمتر

خانما برام دعاکنید صدک 33هست بچه ام از صبح گریه میکنم

چند بود وزنش عزیزم ؟

یعنی رشد سریع

چ جوری فهمیدی صدک چیه

مگه چند وزنش؟خیلی خوبه 😍

صدک بالای ۵۰ یعنی رشدش عالیه و از ۷۵ درصد از همسن و سالاش بیشتره رشدش

یعنی از بین ۱۰۰ تا جنین هم هفته ی خودش ،وزنش از ۷۳ جنین بیشتره، صدک ۷۳ خیلی خوبه توی وزن گیری جنین

رشدش خداروشکر خوبه تا صدک 100داریم ک بچه تو 73

ینی بچه تو وزنش از ۷۳ تا بچه ی هم هفته ی خودش بالاتره

یعنی بچه ۷۳ درصد از بچه های همسن خودش بزرگه

تپله ماشالله

یعنی رشد بچه رو صدک 73

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۹ ماهگی
مامان وریا وهیوا💙💙 مامان وریا وهیوا💙💙 ۱۱ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شهاب مامان شهاب ۱۲ ماهگی
مامان گردو مامان گردو ۷ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۲ ماهگی
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان Barana,Rayan مامان Barana,Rayan ۵ ماهگی