سلام مامانا کرج کجا برای سیسمونی گرفتن خوبه؟

۵ پاسخ

حصارک خیابون فروردین

سیسیمونی نی نی ناز تو فروردین از همه جا ارزون تره

ببین بستگی داره چیا بخوای من یه سری وسایل از خیابون فروردین گرفتم. یه سری از میدون کرج منصف ولی چیزای شیک و خوشگل از گوهردشت به نظرم همه جا باید بری.
یه سری وسیله ام از سایت خریدم

من همه ی وسایلامو از خیابون فروردین گرفتم خیلییی قیمتاش مناسبه
شمیم خیلی گرونه
سرویس خوابشم از خیابون امیری گرفتم

سیسمونی شمیم عالیه

سوال های مرتبط

مامان 🩷نی نی ماه🩷 مامان 🩷نی نی ماه🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد