خانوما رفتم ازمایش دادم خوبه بنظرتون ؟

تصویر
۱۰ پاسخ

به به مبارکه ایشالا بسلامتی😍😍😍

خوبه گلم مبارکه

اره خوبه

چندروز تاخیر داشتی

مبارک عزیزم

اره خوبه،ینی مثبته خداروشکر

اره عزیزم مبارکه

اره خیلی هم عالی مبارکه 😍

عالی

عالیه عزیزم چندروز تاخیر داشتین

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🩷🩷 مامان هدیه خدا 🩷🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان مهرسام ودوقلوها مامان مهرسام ودوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری