تو شیردهی دندون درست کردین؟ ضرر نداره؟

۷ پاسخ

من امروز دوتا عصب کشی کردم یکی هم کشیدم

دندون پزشکی گفت تا دو سه ساعت شیر نده

من درست کردم گفت ضرر نداره فقط آمپول بی حسی را می‌زنند شیر یکم تلخ میشه که من دوشیدم ریختم دور بعد از دو ساعت شیر دادم البته کمکی من بهش شیر خشک میدم

منم دندونم درد میکنه میترسم از دندون پزشکی🥲

من وقت دندون پزشکی دارم فردا

نه ضرر نداره

من درست کردم گفت تاثیری روی شیرت نداره

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۷ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۹ ماهگی
مامان آقا عرفان مامان آقا عرفان ۴ ماهگی
مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی