من امروز دوتا عصب کشی کردم یکی هم کشیدم
دندون پزشکی گفت تا دو سه ساعت شیر نده
من درست کردم گفت ضرر نداره فقط آمپول بی حسی را میزنند شیر یکم تلخ میشه که من دوشیدم ریختم دور بعد از دو ساعت شیر دادم البته کمکی من بهش شیر خشک میدم
منم دندونم درد میکنه میترسم از دندون پزشکی🥲
من وقت دندون پزشکی دارم فردا
نه ضرر نداره
من درست کردم گفت تاثیری روی شیرت نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.