مامانا پسرم تب۵ .۳۷ هست طبیعی هست یانه

۱ پاسخ

آره ولی در کل شروع تبه لباسشو کم کن مرتب چک کن اگه ۳۷و۷ شد دیگه شروع تبه

سوال های مرتبط

مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی
مامان اسماء خانوم 🤍✨ مامان اسماء خانوم 🤍✨ ۱ سالگی