الان تب۵ . ۳۷ هست باید چند باشه که طبيعي باشه

۵ پاسخ

از ۳۶ و ۴ تا ۳۷ و ۴ طبیعیه

۳۷.۵ به بالا شروعه تب هست
حواست باش بالاتر نره

۳۶.۶ دما طبیعی بدن
از ۳۷ شروع تب هس

خواهر طبیعیه ولی اگه یه کم دیگه بره بالا تب داره

الان نرماله تب نداره

سوال های مرتبط