۳ پاسخ

تجربه ی منی ک تاالان چندباربستری شدم توهفته های ۲۹ببعدحرکات بچه مهمه اگه دیدی کم چندساعت گذشت وحرکت نداشت بروان اس تی بده اینکه جاش تنگ شده هم چرته وپرتع توجه نکن

۲روزکم بود دوباره زیادشد.خرماخوردم داشت شکممو پاره میکرد

مال من ی جوری میزنتم ک دهنم سرویس شده🥴

سوال های مرتبط

مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسری💎 مامان پسری💎 روزهای ابتدایی تولد