۵ پاسخ

۵ سال پیش ان آی سیو نداشت؟

سوم شعبان خیلی خوبه وای ان آی سیو نداره لامصب.
من اونجا بودم ۵ سال پیش
دکتر م بویینی بود الان اونجا نیس .هیچی نگرفت

سزارین دوم هستید؟

دکتر من‌گف ۵میگیره کلا

سوال منم هست دکتر منم گفته سوم شعبان زایمان میکنه

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد