ن ضررنداره من توبیمارستان سردردداشتم دکترگفت نسکافه بخور
من میخورم مشکلی نداره
منم زیاد میخورم
ن بابا چ ضرری
شیرت تلخ میشه بی خوابی هم به سر بچت میزنه عاشق کاپوچینو هستم ولی بخاطر پسرم بخوابه نمیخورم
من هم تو حاملگی میخوردم هم الان هر روز🫤
هیچ ضرری نداره بخور هر چقد دوسداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.