۷ پاسخ

ن ضررنداره من توبیمارستان سردردداشتم دکترگفت نسکافه بخور

من میخورم مشکلی نداره

منم زیاد میخورم

ن بابا چ ضرری

شیرت تلخ میشه بی خوابی هم به سر بچت میزنه عاشق کاپوچینو هستم ولی بخاطر پسرم بخوابه نمیخورم

من هم تو حاملگی میخوردم هم الان هر روز🫤

هیچ ضرری نداره بخور هر چقد دوسداری

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۳ ماهگی
مامان آیلین مامان مامان آیلین مامان ۱۵ ماهگی