۸ پاسخ

من ۳۵ هفته و ۲ روز بودم امروز رفتم ۲۹۳۰ بود من شیر میخوردم بادام درختی خیلی تاثیر داره حلیم و تخم مرغ اب پز

وزنش کم نیست؟؟؟؟سیب زمینی بخور بستنی بخور کباب بخور وزن بگیره

حالا بچه وزنش کم باش چی میشه بهتر مادر کمتر وزن تحمل میکنه مهم سلامتی

گوشت
کباب
حلیم
آبگوشت
مغزیجات
خرما
اینا بخور

تا ۴۰ افته ک ب دنیا بیاد ۳۵۰۰ میشه انشالله هفته ای ۲۰۰ گرم اضاف میکنه

بستنی وانیلی بخور هر روز
موز و گردو بخور
گوشت کباب کن

تا ۳۸ هفته ۳ کیلو میشه

بدنیا بیاد ۳میشه

سوال های مرتبط