۵ پاسخ

خوبه که منم نشد خیلی بزرگ تازه الان بار دوم باردارم بازم کوچیکه شکمم
سری قبل ماه نه رفتم برای زایمان قبول نمیکردند ازم که وقتشه
تا معاینه کردند میگفتن خیلی کوچیکه ولی دمیا اومد سه کیلو بود خداروشکر

منم ریزه میزه هستم به شوهرم میگه مث خاله ریزه شدم😅شکمم هم خیلی بزرگ نشده

چرا میخواین شکم تون بزرگ باشه مهم رشد بچه هست
منو همه میگفتن بچه یک کیلویی میاری شکمت چقدر کوچیکه بچم دنیا اومد ۴ کیلو بود به شکم نیست
میگن آدم های لاغر بچه درشت میارن
آدم های چاق بچه ریز میزه

منم موندم کی میخاد بزرگ شه🤣

تصویر

چند هفتته

سوال های مرتبط