پرولاکتین 176 بالاست؟

۵ پاسخ

اره
من ۲۱ بود دکتر گفت بالایه

رنج نرمال چقد نوشته تو برگه ازمایشت؟
برا منم خیلی زیاده تازه فهمیدم

آره عزیزم ماله من ۳۹بود که ۹تا بالاتر از مرز بود.باید بیاد رو بیست حداقل

بلهههه

اره خیلی

سوال های مرتبط