۶ پاسخ

من اولین روز از شیر گرفتم

پسر من یه ماه مونده بشه یه سالو نیم و من روزه میگیرم شیر خودمم میخوره اشتها اصلا نداره به غذا .
دوسال بود روزه نمیگرفتم حاملگی و پسرم کوچیک بود ان شاالله امسال بتونم بگیرمشون

من پارسال نگرفتم ولی امسال دارم میگیرم مشکلی هم پیش نیومده فعلا

بله من میگیرم
روزا کوتاهه زیاد سخت نیست

نه عزیزم

بله عزیزم من میگیرم

سوال های مرتبط