۸ پاسخ

نصف نکنیا کامل باید بذاری برای وزن ده کیلو

بله. یه چند ثانیه نگه دار بیرون نیاد

من کامل میزارم

اره عزیزم

بله هرده کیلو میشه یک ۱۲۵ گذاشت بچه یساله هم ده کیلوعه تقریبا

شیاف استامینوفن ۱۲۵؟
بله مادر
اگر تبش خیلی بالاست و کنترل نمیشه میتونی یکبار استفاده کنی
باقیشم با پاراکید و پروفن کنترل کن تا دو روز
اگر طولانی تر شد تب ، حتما دکتر ببر

بله ۱کامل بزار

اره عزیزم ولی عمودی نصفش کن

سوال های مرتبط

مامان شاهان🐻 مامان شاهان🐻 ۲ سالگی