منم یه هفته میشه گذاشتم شنبه قبلی گذاشتم خونریزی داشتم تا امروز خوب شدم دو روز نتوستم روزه بگیرم از امروز گرفتم فعلا که من اوکی استم با آیودی
سلام دوستان ترشحات اینجوری دارم مال چیه.خیلی میترسم .سه شنبه ساعت ۶سونوی nt دارم
من تاره گذاشتم تهرانم
۳تومن
ایودی میگن خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.