۴ پاسخ

منم یه هفته میشه گذاشتم شنبه قبلی گذاشتم خونریزی داشتم تا امروز خوب شدم دو روز نتوستم روزه بگیرم از امروز گرفتم فعلا که من اوکی استم با آیودی

سلام دوستان ترشحات اینجوری دارم مال چیه.خیلی میترسم .سه شنبه ساعت ۶سونوی nt دارم

تصویر

من تاره گذاشتم تهرانم
۳تومن

ایودی میگن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان علیسان👼🏻💙 مامان علیسان👼🏻💙 ۵ ماهگی