۸ پاسخ

به نام خدا با بیخیالی تمام باید بدی و به نتیجشم فکر نکنی😄

خلوص‌نیت

هر کار کردی اگه مثبت شد به منم بگو عزیزم یه سال همش منفیه😂😒

باید بدی 😐🤣🤣🤣 البته ماهم میدیم ولی نمیشه

من سه تا بچه آوردم با جلوگیری طبیعی حالا خودم می‌خوام خدانمیده

بلدنیستی خخخ

هرکارکردی به منم بگوسه ماهه نمیگیره😂

برو دکتر خودش بهت دارو میده

سوال های مرتبط

مامانی آینده مامانی آینده قصد بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری
خدایا 😭معجزه خدایا 😭معجزه قصد بارداری
آفرین آفرین قصد بارداری
مامانی آینده مامانی آینده قصد بارداری
مامان گلاره😍🥹 مامان گلاره😍🥹 قصد بارداری