به نام خدا با بیخیالی تمام باید بدی و به نتیجشم فکر نکنی😄
خلوصنیت
هر کار کردی اگه مثبت شد به منم بگو عزیزم یه سال همش منفیه😂😒
باید بدی 😐🤣🤣🤣 البته ماهم میدیم ولی نمیشه
من سه تا بچه آوردم با جلوگیری طبیعی حالا خودم میخوام خدانمیده
بلدنیستی خخخ
هرکارکردی به منم بگوسه ماهه نمیگیره😂
برو دکتر خودش بهت دارو میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.