عزیزم باید دارومصرف کنه حتما وگرنه با این تعداد باردار نمیشی ایشالا دارو که مصرف کرد باز آزمایش میده اوکی میشه
ویتامین دی و ای بهش بده اسپریژن خوبه و ببین گرده نخل گیربیار با عسل اصل هروز صب ناشتا بده بهش اینا ک میگم انجام بده نتیجه ش عالیه بخدا
سلام عزیزم راستی یادم رفت بهت بهم اگر دنبلان گوسفندگیراوردی ینی هرطور شده بخرکباب کن بده شوهرت سریع اوکی میشه بعدش دعام کن
مکمل خوردی ویتامین دی قرص اسید فولیک خودت جوشان ویتامین سی و زینک هم باشوهرت بخورین استرس سمه نمیزاره حامله شی بیخیال باش
عزیزم طب سنتی امتحان کن
سلام خوبی عزیزم گروه دارم تو روبیکا خانم هااگه دوست داری ایدی بده بیارمت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.