منم این ۱۹ تیکه رو خریدم
جنسش واقعا خوبه همه چی م داره
اون جعبه ایا اصلا کارایی نداره
تک تک جدا بگیرید بهتره
19تیکه کامل استفاده نمیشه
جدا جدا بخر نوزده تیک بیشترش الکیه وغیرقابل استفادس
یه بسته 5 تیکه بخر 19 تیکه زیاد سایز 0 روزا اول خوبه فقط بعدش نو بمونه حیفه یه ست 5 تیکه بخر واسه بیمارستان و دوتا شلوار دوتا پیرهن 0 هم بخر
۱۹ تیکه زیادیه، کمترش بگیر زود کوچیک میشه بدردش نمیخوره
اصلا اون ست ۱۹ تایی کارایی نداره
صفر هم زیاد نخر
بنظرم تیکه ایی بخر جنس خوب نخی بکارت میاد بخصوص بلوز جلو دکمه موقع پوشوندن سر بچه اذیت نمیشه ، زیر دکمه هم که پایه ثابته لباساس
۱۹ تیکه همش یه رنگه بهتره به نظرم میخوای جای پک ۱۹ تیکه از هرلباسی ک میخوای برداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.