رفلاکس داره و برای اینکه بالا نیاره حتما آروغشو بگیر ۱۰ دقیقه عمودی روی شونه ت نگهش دار و زیر سرشم شیب دار باشه دیگه بالا نمیاره مگه اینکه خیلی زیاد خورده باشه
فكر كردم سوال امتحانيه😂🥀چون بيشتر خورده بالا مياره
يا اين كه رفلاكس داره يكم سرشر شيب دار كن
با زیاد شیر خورده
یا آروغش و نگرفتی
یا ببخشیدا ولی خودت جیش داشتی موقع شبر دادن
و در آخر رفلاکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.