علت شیربالاآوردن نوزادچیست

۳ پاسخ

رفلاکس داره و برای اینکه بالا نیاره حتما آروغشو بگیر ۱۰ دقیقه عمودی روی شونه ت نگهش دار و زیر سرشم شیب دار باشه دیگه بالا نمیاره مگه اینکه خیلی زیاد خورده باشه

فكر كردم سوال امتحانيه😂🥀چون بيشتر خورده بالا مياره
يا اين كه رفلاكس داره يكم سرشر شيب دار كن

با زیاد شیر خورده
یا آروغش و نگرفتی
یا ببخشیدا ولی خودت جیش داشتی موقع شبر دادن
و در آخر رفلاکس

سوال های مرتبط

فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی
مامان فرشته ناز مامان فرشته ناز ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۸ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۸ ماهگی
مامان ابرا مامان ابرا ۱۱ ماهگی
مامان ریان مامان ریان ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا❤️ مامان معجزه خدا❤️ ۱۰ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۴ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۵ ماهگی