حواست به شیر خودتم باشه و اینکه اگه شیرخشک میخوره شاید شیرخشکه مناسبش نیست هی بدتر میکنه و معدش تحمل نمیکنه
نگران نباش
نوزاد توشکم مادر فقط بدنش تاحدی رشد میکنه مابقیش برای خارج از رحمه که تا درست بشن خپ این علائم اتفاق میفته.یادم خواهر کوچیکم خیلی ناله میکرد توخواب ۴ساله بود مادرم به دکترش گفت دکترم گفت خانممممم بچه درحال رشده بخاطر همون بدن درد دارن همون رشد کردن درد داره که باعث بیقراری و ناله بچه میشه باید فقط صبور بود
زیاد خوردن
اروغ نگرفتن
یا که شیرت ترش بود
یا اگه شیر خشک میدی یا نساخته بهش یا که خراب بوده
دلیلی نداره یکی این که خپ دستگاه گوارش بچه هنوز شل و ضعیف هست رفته رفته درست میشه بخاطر همین ضعف شیرو بالا میارن گاهی اوقات شدت ضعف عضلات معده مری زیاده رفلاکس رخ میده که اونم باگذشت زمان و استفاده دارو خوب میشه.کلا بچه قدیمیا هم میگن شیرو میارن بالا انگار جز رشدشون هست
رفلاکس
حساسیت ب پروتیین گاوی
زیاده روی تو شیرخوردن
شیر خشک میدین یا شیر خودتونو؟
بعضی وقتها شاید زیاد خرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.