اب بالااوردن نوزادنشانه چیه

۴ پاسخ

دختر من رفلاکس داره زیاد که بخوره همین حالت میشه

وای پسرمنم همینطوره انگار شیر اب باز کردن
ولی توش پنیری هم هست
قراره ببرم دکتر یوقت رفلاکس نباشه

حتما شیر خام هیت شبیه آب بوده

بچه منم بعداز شیر خوردن مثل آب استفراغ میکرد بعدش،از شانسم تا بردم دکتر،جلو چشمش استفراغ کرد و گفت هیچ مشکلی نداره طبیعیه...بعده یه مدتم خوب شد

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۸ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی