بالااوردن همراه با اروغ نشونه چیه؟

۱۰ پاسخ

شیرزیاد خورده نوش جونش😊

الان دیگه هرچیزی میشه همه میگن رفلاکس. از زیاد شیر خوردنه موقع آروغ میاد تو دهنش.. خیلی عذر میخوام عین آدم بزرگا یوقتا پیش میاد حین آروغ زدن یه جیزی میاد تو دهنت بچه هم همونه 😂

اگه جهشی میاره رفلاکسه

دختر منم اینجوری شده چند روزه پنیریه ولی حجمش حیلی زیاد و اب هم همراهش هست

مامان قشنگا تاپیک منم میبین لطفاااا.کسی جوابمو نمیده نگرانم

اگ پنیری هس نشونه سیری هم هس

دکتر به من گفت نشونه خوردن شیر زیاده واصلا رفلاکس نیست

شاید شیر زیاد خورده

رفلاکس

رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱۵ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۴ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۵ ماهگی