اگه بچه همراه با اروغ بالا بیاره ینی زباد خورده؟

۲ پاسخ

بعضی وقتام ینی اروغ داشته شیر خورده
شیری ک خورده رو آروغش بوده میخاد ک بادو خالی کنه شیرم باهاش میاد

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۴ ماهگی