شکم من دوقلو اینجوریه و خیلی حس فشار دارم
ماشالله خیلی خوبه من الان تو ۸ ماه این همه شکم دازم
من هیچ ندارم
خوبه بابا
بزرگم هست ماشالله
بیشتر شکمت نفخ چون شکم من الان انقدر😄
واسه من ی کم کوچیکتره
سایزشو چیکارداری
من بچه قبلیم ۸ماهگی این قدر بود
این بچم ۶یا۷ماهگی
خوبه عزیزم تو عکس کلا شکم بزرگتر نشون داده میشه
خوش هیکلی😍
خوبه عالی
بزرگه ماشاللع منم همین قده یا کوچیکتر
یعنی اگه شکم بزرگ باشه یاکوچیک به وزن بچه فرقی نداره
من موقع زام ایقدر نمیشه
بنظر من اندازه اس
مال منم این اندازه یه کوچولو کوچیک تره🥹
بزرگه اما اشکال نداره شاید از قبل هم شکم داشتی
واسه منم تقریبا همینقدره یه کوچولو کوچک تر شاید😅
مال من الان این اندازس🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.