مامانا ناف بچم مشکلی نداره؟؟؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

اه زایمان کردی
مبارک باشه عزیزم

نه اوکیه، میگم یه سوال چه حسی به بچه سوم داری فرقی داره با بچه های قبلی؟ من میخام دومی بیارم جس میکنم مثل بچه اول نمیشه برام

نه عزیزم اصلا هیچی نزن بچه من بعد 5روز افتاد

آخی عزیزم قدم نو رسیده مبارک باشه
زایمان ات چطور بود ؟

نه هیچی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۷ ماهگی