امپول پروژسترون کسی زده هفته ای یدونه؟تاثیرش رو دیدین؟

۴ پاسخ

من هر ده روز یکی میزدم دوهفتس هفته ای یکبار میزنم

من هفته ای یکی میزنم از ۱۸ هفته

اگر طبیعی زایمانت دیگ نباید تو این هفتع بزنی

من هشت ماهه، هفته ای یدونه میزنم ، تا س ماه دوم یک روز در میان میزدم بعدش شد هفته ای یک
ولی شیاف هر شب میزارم پروژسترون

سوال های مرتبط

مامان شهریار مامان شهریار ۹ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری