من هر ده روز یکی میزدم دوهفتس هفته ای یکبار میزنم
من هفته ای یکی میزنم از ۱۸ هفته
اگر طبیعی زایمانت دیگ نباید تو این هفتع بزنی
من هشت ماهه، هفته ای یدونه میزنم ، تا س ماه دوم یک روز در میان میزدم بعدش شد هفته ای یک
ولی شیاف هر شب میزارم پروژسترون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.