۸ پاسخ

نسخه دومی هم که برام نوشت این بود .اینجوری نسخه مینوشت که دفعه بعد رفتم پیشش برم تا بدونه چی برام نوشته بود .بعضی هاشو که میتونم بخونم اسمشو تایپ میکنم بعضی هاشو نمیتونم خطشو تشخیص بدم شاید ببرین عطاری نشون بدین بدونن چیه .
طریقه مصرفشم اینجوری بود که دم میکردیم با چهار لیوان اب و مهم نبود گرم یا سرد روزی ۴لیوان میخوردی

تصویر

اولین بار اینو برام نوشته بود

تصویر

عزیزم به منم بگین🙏😢

نوبت دکتر زنان بگیر

درک میکنم
منم هرماه میرفتم امپول میزدم
ملی زعفرون و جعفری دم میکردم میخوردم تاثیری نداشت صد تاهم .بالاخره یه عطاری پیدا کردم دم کرده بهم نوشت اون دم کرده هارو خریدم و یه ماه خوردم برام معجزه کرد تازه اسباب کشی کردم بزار پیداش کردم اسم دم کرده هارو براتون میفرستم میخرین .
بگم برام معجزه کرد یعنی من تا عمر دارم پریودام منظم نبود منظم شدم دوماه بعدشم خود به خود باردار شدم بعد ۱۱سال نازایی

پاشو برو دكتر بهت آمپول ميده پريود ميشي
آزمايش خون دادي ؟ حامله نيستي؟

اصلاح سبک ،ورزش

دکتر برو

سوال های مرتبط

چشم ب راه🤱 چشم ب راه🤱 قصد بارداری