۵ پاسخ

خداروشکر بهیر گذشت ولی این بچه ها الان اوج کنجکاویشونه باید ۴ چشمی بپاییم
ی صدقه بده و حمدو سوره بخون
اسفند دود کن براش

یکبار منو پسرم وسط در آسانسور بودیم داشت بسته میشد خیلی باید هواست به همه چی باشه

گیر نمیکنه عزیزم سنسور داره
کلا دستت رو بین درش بزاری درش باز میشه

پسررر منم همش می‌ره جلو آسانسور میزنع درش باز میشه خداروشکر چیزی نشده نگران نباش صدقه بده

وااای. خداروشکر. حتما الان صدقه بده سپنجم دود کن؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه حنایی مامان جوجه حنایی ۲ سالگی