۶ پاسخ

سلام آبجی چیکارکردی قارچ دکترت خوب شد

بهش شربت پروفن بده تنها چیزی ک جوابه همینه..
اب رو اتیش

شیاف بزن براش

چاره ای نیست واکسنش خیلی سنگینه امشبو باید بیدار باشی ، مرتب پاشویه کن دستمال مرطوب داره مرتب بذار روی پیشونیش و کف دست و پاهاش ،
ایبوپروفن حتما بده استا برای پسر منم جواب نمی‌داد

پروفن بهتر جواب میده

هیچی دوره اش باید بگذره
بروفن دادی ؟؟ شیاف گذاشتی؟؟؟

سوال های مرتبط