قبل آزمایش لبنیات و قرص آهن مصرف نکن منم برای اولین بار آزمایش دادم گفت تیروییدت لب مرزه و خطر داره قبلش لبنیات و قرص آهن اینا خورده بودم برای بار دوم اینا رو رعایت کردم منفی بود جواب آزمایشم برای بارسومم باز رعایت کردم بارم منفی بود
اره عزیزم بهتره همیشه نیروئید یه آزمایشگاه بدی
باید بدی منم همش ازمایش میدم ک بهتر کنترل بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.