۷ پاسخ

منم دلم نوزاد میخاد اما غلط بکنم دوباره بیارم خداروشکر برا همین یدونه

خیلی زود میگذره انگار همین دیروز بود که وارد زندگیمون شدن🥺

منم احساساتی ام گریم گرفت‌😭😭😭اعصابم بهم ریخت

آخی پسرمنم

سخته ولی شیرین و خیلی زود میگذره من شبها با تموم خستگیاش گریم میگیره

من دوسدارم پسرم بزرگ شه زود خیلی دیر گذشته برام🥺

ولی من دلم میخواد دخملم بزرگ بشه، عاقل بشه، باهام قشنگ حرف بزنه، باهاش بریم مسافرت و گردش، باهاش راحت بریم رستوران و کافه و جاهای مختلف ایشالّا 🙏🏻😍🙏🏻
واقعا خیلی منتظر اون روزام 🥰

سوال های مرتبط