۱۲ پاسخ

وایی منم پارسال ماه رمضون دخترم اینطوری بود نمی‌خواهید تا ۷صبح با باباش نصف کرده بودیم
تا ۴با من بود از سحری تا بره سر کار با باباش

من که دیگه غش کردم

منننننن

اولشه عزیزم کم کم خب میشه خوابش تنظیم میشع

من بعد سه ساعت تونستم بخوابونمش 🥹🥲

من من من من

بندددده با دوتا بچه کوچیک

مننم😂

اوخییی لباشو نگاه🥹😍

ماهم این شبا رو گذروندیم
بوش کن تا بوی بهشت میده

منننننننننن

مننننن😐

سوال های مرتبط

مامان ادیب💙 مامان ادیب💙 ۱۰ ماهگی
مامان Arako🦁👑 مامان Arako🦁👑 ۱۰ ماهگی