۳ پاسخ

من هر بار با مایع نمیشورم هفته ای یبار با مایع ضدعفونی کننده که روش نوشته هفته ای یکبار یا ده روزی
و روزی یک یا دوبار با مایع شیشه شیر میشورم

نه. فقط روزی یه بار. بقیشو با اب خالی و دست میکشم. ولی نباید بزاری چربی بمونه رو شیشه

اره عزیزم مایع مخصوص شیشه شیرگرفتم ازسیسمونی قیمتش ۴۹۰

سوال های مرتبط