جواب آزمایش قندم اومد
خداروشکر نرمال بود همه چی 🙏🌸🧿

۵ پاسخ

سلام خوبی عزیزم یه سوال داشتم میشه تایپک های درباره سونو بخونی نظر بدی امروز رفتم

کدو سبز میگن برای قند خوبه.. باید خام بخورم یا سرخ کنم مشکلی نداره؟

خدارو شکر
دیگ کم مونده برات
بسلامتی بگذره ایشالا

خداروشکر🙏🏻

خداروشکر ان شاالله خیره تا اخرش

سوال های مرتبط

مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دل آرام🍩🫧 مامان دل آرام🍩🫧 ۹ ماهگی