۶ پاسخ

دکتر گفت یه دقیقه آروم بزن آروغ نزد بخواب ن وگرنه رفلاکس میگیره

هنوز کوچیکه هرچی بزرگ تر بشه بهتر میتونه آروغ بزنه

دختر منم همینه وقتی قشنگ سیر بشه همون لحظه آروغ میزنه هر چند بار یکبار آروغ میزنه

ده دقیقههه من همون لحظه میخوام بلندش کنم توراه میزنه😂 بعضی وقتا البته

نیمه نشسته بشونش دست بکش رو کمرش آروغ میزنه

یعنی ده دقیقه پشتش میزنم ولی آروغ نمیزنه

سوال های مرتبط

مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان آرن کوچولو😍 مامان آرن کوچولو😍 ۱۱ ماهگی