میگن با شیرخشک قاطی نکنم سنگین میشه؟؟؟
باراول مخام بدم چقد بدم بهش
بخارپز،رنده ریز و با قاشق هم له میکنم بعدش،من کلا میبینم با هیچی پوره نمیشع هویچ حتی میکسر
ابپزش کن بعدش که پخت با شیر قاطیش کن پورش کن بهش بده اگر یبوست داره بچت یکم کره هم اضافه کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.