خانوم‌گلا طرز تهیه پوره هویج میگین

۳ پاسخ

میگن با شیرخشک قاطی نکنم‌ سنگین میشه؟؟؟
باراول مخام بدم چقد بدم بهش

بخارپز،رنده ریز و با قاشق هم له میکنم بعدش،من کلا میبینم با هیچی پوره نمیشع هویچ حتی میکسر

ابپزش کن بعدش که پخت با شیر قاطیش کن پورش کن بهش بده اگر یبوست داره بچت یکم کره هم اضافه کن

سوال های مرتبط

مامان پری مامان پری ۱ سالگی
مامان نیلسو🎀 مامان نیلسو🎀 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی
مامان قشنگم مامان قشنگم ۱ سالگی
مامان اریا مامان اریا ۸ ماهگی
مامان سامیار کوچولو مامان سامیار کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان پناه خانم مامان پناه خانم ۱ سالگی
مامان سورنا🥹🤍 مامان سورنا🥹🤍 ۷ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی