اونایی ک مثل من ۲۰ هفته هستن کجای شکمشون بچه رو حس میکنن؟

۸ پاسخ

برای من زیر نافم حس میکنم ولی یک جا لگد نمیزنه

بچه من تکون نمیخوره تنبل خانوم

زیر ناف

من فکر میکنم تو تخمدونمه🤣

تا بالای ناف اومده . گاهی بالا . گاهی پایین و چپ و راست همه جا می‌چرخه .... پنج سانت بالای ناف

من فعلا حس نمیکنم خیلی کوچولوعه، ولی نمیدونم چرا همش دست میزنم ب زیر شکمم حس میکنم اونجاس چون یکمم درد داره زیر شکمم وقتی یکم فشار میدم

زیر ناف
کنار ناف

بچه ی جا نمیمونه ک همش میچرخه
بعضیا ب من میگفتن بچه ات سمت چپه دختره ولی پسر بود ب دکتر گفتم گفت بچه موقع سونو گرافی هم ی جا نمیمونه چه برسه بخواد تکون بخوره و لگد بزنه

سوال های مرتبط