۲ پاسخ

آغاااامنم همینم

منم دقیقا همینه دردام وقتی راه میرم درد ندارم میگم کاش میشد همش سرپا بود سرپا خوابید و ...🤭ولی امان از روزی ک دراز بکشم یا بشینم رو مبل یا زمین رو نگوو😭🥴

سوال های مرتبط