۵ پاسخ

آره بچها کلاً همینن
نه داد بزنی سرش خیلی بده کلاً اعتماد به نفس بچه رو ضعیف میکنی دیگه بزرگ هم بشه کسی سرش داد بزنه میترسه
فعلاً باید به سازشون برقصیم تا یکم بزرگتر بشن زبون آدمی زاد حالیشون بشه 😄

الان چون متوجه شدن حرف زدنو ولی نمیتونن حرف بزنن اعصابشون خورد میشه باجیغ میگن زبون باز کنه دیگه جیغ نمیزنه

فقط باید حواسشو پرت کنی
و یه صدای دیگه یادش بدی، مثلا اون جیغ میزنه تو بگو آآآآآآ
حساس باشی بدتر میشه
پسر من که خدا رو شکر با همین شیوه جواب گرفتم، پاداش به جیغ نباید داده بشه، یعنی به خواستش نرسه اما نه با لج، با حواس‌پرتی و حوصله و اموزش

این سن کم کم شروع استقلال طلبیشونه.جیغ ک میزنه اگه نمیخوای بهش اون وسیله رو بدی یه چیز دیگه بهش بده، از اون محیط ببرش یه جای دیگه، با یه چیزی ک دوس داره حداسشو پرت کن.
معلومه که نه، تو میخوای داد بزنی ک اون بفهمه داد زدنش بده؟😄
یه نکته دیگه اگه حین حرف زدن با دیگران خصوصا همسرت باهاش دادو بیداد میکنی شک نکن از شما یاد میگیره

دختر منم جدیدا اینطوری شده

سوال های مرتبط