۲ پاسخ

من از ۷ماهگی دادم

اره منتهی ارزش غذایی نداره. با اب جوش یا شیر حلش کن

سوال های مرتبط

مامان نلین مامان نلین ۱ سالگی
مامان تربچه مامان تربچه ۱ سالگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی