۷ پاسخ

ولی من چون دیابت بارداری داشتم از هفته۳۴ تا زایمانم ۳ روز یکبار میرفتم و دکتر میگفت تو یکساعت ۴ تا حرکت بزنه خوبه وریتم‌قلبش نیاد زیر ۱۲۵

ببین تو هفته شما اکه حرکت داشته باشه حتی ریز قابل قبوله چون جای بچه تنگه و نمیتونه حرکت زیادی داشته باشه

ممنون عزیزم

خیلی کم

نوار قلب جنین

من اگ دچ روز تکون نمیخورد میرفتم ..

ببخشید آن اس تی چیه؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری