مامانامیخوام برم ان اس تی چی بخورم نی نیم زیاد تکان بخوره

۱۴ پاسخ

ابمیوه کیک بستنی شکلات

یه اب میوه همرات داشته باش اونجا لازم باسه بهت می گن بخور

من یه اب سیب طبیعی خوردم انجام شد

بیست دقیقه قبلش چیزی دیگه نخور .
نیم ساعت قبل نوبتت .
یه آبمیوه طبیعی با شکلات بخور .
در دسترست نبود بستنی بخور .
۴تا حرکت تو ان اس تی کافیه

آبمیوه خوردم
یسره داشت حرکت میکرد

خودشونم بهت میگن ابمیوه شیرین

لازم نیست
اگر لازم‌ بشه خودشون میگن برو کمپوت بخور دوباره بیا

ابمیوه انبه

نباید تکون چک بشه ک،ام اس تی فکر کنم اونا قلبش رو چک میکنن

ی بار تو مطب بودم ی خانمه می خواست ان اس تی بگیره دکتر بهش گفت برو ی آبمیوه شیرین بخور و بیا

بستني بخور

شیرینی جات بد جاش تنگه اونقدی ک قبل میخورد الان نمخوره

چیزی نیاز نیست تو میخا بری چکش کنی😅

ی آب میوه شیرین بخور

سوال های مرتبط