۴ پاسخ

برامنم ۵ عید هست بزنیم خیالمون راحتتره

ععع پسر منم ۶ مهر دنیا اومد😍

آره اگه باز نباشن ولی اکثرا از ۵ ام به بعد بازن

نهایت 3 چهار روز بتونی دیرتر بزنی

بزن سره وقت خیالت راحت بشه از بچت چیزی مهم تر ک نیست ❤️

سوال های مرتبط